Vintersport

“We Are Marathoners” hyller marathonl?pere over hele verden

“We Are Marathoners” hyller marathonl?pere over hele verden
04-04-2014 09:57 ASICS Norge Filmen ?We Are Marathoners? er en honn?r til lidenskapen, besluttsomheten og dedikasjonen man finner hos maratonl?pere over hele verden

ASICS MARKERER HVOR MYE BLOD, SVETTE OG T?RER DET KOSTER ? L?PE ET MARATON
Filmen ?We Are Marathoners? er en honn?r til lidenskapen, besluttsomheten og dedikasjonen man finner hos maratonl?pere over hele verden
True Sports Performance-merkevaren ASICS har lansert sin nyeste video, som ser p? kampen, tilbakeslagene og besluttsomheten som alminnelige sportsut?vere opplever n?r de deltar i et maraton. Videoen er laget som en hyllest til l?pere som har deltatt i et maraton, og tar for seg l?pernes ustoppelige innsats for ? utfordre egne grenser. Den viser energien, lidenskapen og holdningene i den eksklusive gruppen av l?pere som er stolte av ? kunne kalle seg ?maratonl?pere?.
Den 90 sekunder lange videoen setter s?kelyset p? ulike ritualer og prioriteringer ved det ? v?re maratonl?per, og tar for seg hvor mye forberedelser som ligger bak f?r alminnelige sportsut?vere skal delta i den 42 km lange kraftanstrengelsen. De har et liv best?ende av planlegging og personlige forsakelser, men de gj?r det fordi de ganske enkelt elsker ? l?pe. Videoen starter med en l?per som har gjort klart alt utstyret kvelden f?r et maraton, og etter dette ser vi glimt av andre deltakere som forbereder seg til l?pet, med diverse hum?rfylte tiltak for ? unng? gnags?r og spesielle m?ter ? knytte skolissene p?.
Teksten i den oppl?ftende videoen best?r av en rekke utsagn som beskriver hva det inneb?rer ? v?re maratonl?per: ?Vi har v?r egen sans for mote?, ?vi har v?r egen knute? og ?vi l?per til vi ikke kan g??. Videoen er produsert av 180 Amsterdam og ledsages av Cary Hauns rytmiske l?t ?Make it to the Top?. Filmen inneholder klipp fra Melbourne Marathon i 2013.
Kampanjen ?We are Marathoners? kj?res som film og papirannonser og inng?r i ASICS? globale kampanje i 2014, ?Better Your Best?. Den retter seg mot viktige maratondatoer i l?pekalenderen.
Videoen lanseres p? alle sosiale medier og legges ut p? merkets YouTube-kanal 31. mars.
N?r det gjelder det skandinaviske markedet, vil det viktigste l?pet i ?r v?re ASICS Stockholm Marathon:
21 942 l?pere stiller til start 31. mai n?r l?pet arrangeres for 36. gang
Dette er ny deltakerrekord
92 land vil v?re representert, flere enn under vinter-OL i Sotsji
I fjor var 21 736 l?pere fra 81 nasjoner p?meldt
5 915 kvinner er p?meldt, noe som tilsvarer 27 % av hele startfeltet. Begge tallene er rekord for l?pet. I fjor var det p?meldt 5 641 kvinner
P? http://www.stockholmmarathon.se/start/ finner du mer informasjon og en gjennomgang av l?ypen kilometer for kilometer!
Videoen kan sees p?:
https://www.youtube.com/watch?v=PPwuInil9Sg

A to już wiesz?  Resultater fra junior EM i Karate

About ASICS
Anima Sana In Corpore Sano: A Sound Mind in a Sound Body. More than sixty years ago, in 1949, Kihachiro Onitsuka founded the forerunner of ASICS, Onitsuka Ltd, introducing its first pair of shoes. Since then, a lot has changed, except ASICS commitment to offer the finest and most innovative sportswear products. Today, ASICS is represented on every continent. In constant dialogue with professional and amateur athletes, ASICS translates technology into sophisticated and functional products for a large number of sports. www.asics.com

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy