MUD: SATS lanserer r?ff utetrening

Av med silkehanskene! N? kan du l?pe, hoppe og krabbe deg sprek i naturen. MUD byr p? utfordrende trening utend?rs med fokus p? hele kroppen. Vi m?tes p? senteret og varmer opp p? vei til treningsplassen ute. Vi anbefaler at du kler deg i treningskl?r som t?ler skitt og leire
Konkurranseinstinktet kobles p? fortere enn du rekker ? si MUD og ikke lenge etterp? vil du kjenne blodsmak i munnen!

Inspirert av det meget t?ffe treningsopplegget Tough Mudder, som for tiden sprer seg som en farsott over hele verden, har vi utviklet en time for utend?rstrening, MUD.
I MUD f?r du supert?ff trening der du krabber, l?per og hopper rundt i naturen hvor m?let er ? forbedre din styrke, kondisjon, spenst og hurtighet.
I MUD handler det dessuten om ? hjelpe hverandre gjennom strabasene og bygge en sterk lag?nd. Vi har alle forskjellige utgangspunkt og fysiske forutsetninger, men ingen skal l?pes fra eller etterlates, sier Randi S. Christensen Solberg, Country Group Exercise Specialist.
Timens varighet er 55 minutter, som er inklusive oppvarming og nedtrapping (transport) til og fra treningsplassen. I starten lanseres MUD p? 4 utvalgte sentre i Oslo og omegn, men vil utvides dersom ettersp?rselen blir stor
Starter 26/8 p? utvalgte sentre

Authors

Related posts

Top