ridning

Lar ikke Oslo Fashion Week og Ski-VM g? up?aktet hen: Motemodeller viste undert?y – p? langrennsski

Merkevarebyen Norwegian Outlet lar verken Oslo Fashion Week eller Ski-VM g? up?aktet hen. I helgen arrangerte de sin egendesignede motevisning: Catwalken var erstattet med 50 tonn sn? og en 600 meter lang skil?ype midt i handlegaten. Her ble alt fra undert?y til selskapskl?r vist frem, p? langrennsski, i ?tte minusgrader.
Se bilder og film fra motevisningen her: http://dl.dropbox.com/u/3764823/NorwegianOutlet_Skicatwalk/Skicatwalk.zip
http://dl.dropbox.com/u/3764823/Ski_Catwalk%20Norwegian%20Outlet.mp4
– S? vidt meg bekjent er det aller f?rste gang her i landet, og kanskje i verden, at noen har arrangert en motevisning p? ski. Visningen fikk mye oppmerksomhet fra et ivrig publikum som ?penbart likte det de s? ? b?de modellene og merkevarekl?rne fra v?re butikker. Her var alt fra lekkert undert?y til stilige selskapskl?r og t?ffe skijakker, sier daglig leder i Norwegian Outlet, Einar S?rland.
Norwegian Outlet, som ?pnet landets f?rste merkevareby i fjor, er kjent for ? kj?re alternative catwalker. I fjor sommer gikk store b?reposer parade p? Karl Johan og i november gikk ?nakenmodeller? rundt i Oslo sentrum for ? markere det amerikanske supersalgsfenomenet Black Friday. Denne gangen var det skisporten som ble kombinert med moteverdenen.
– At nordmenn er f?dt med ski p? bena er vi ekstra stolte over ? hevde n? som hele vintersport-verdenen har ?ynene rettet mot Norge. Vi ?nsker ? delta i folkefesten ved ? vise at skisporten p? naturlige m?ter kan integreres i det meste ? ogs? motevisninger, sier S?rland.
Barneskirenn i vinterferien
I anledning Norwegian Outlets alternative og kombinerte mote- og skiarrangement ble det fraktet 50 tonn sn? inn i ?byen?, og det ble preppet en 600 meter lang skil?ype. L?ypen blir liggende ut vinterferieuken, til glede for alle som kommer p? bes?k.
– Vi vet at mange bruker vinterferien til etterlengtet shopping. Fordi vi har v?r egen utend?rs handlegate har vi et kjempefortrinn sammenlignet med tradisjonelle, innend?rs shoppingsentre. Skil?ypen vil v?re tilgjengelig for bruk i hele ferien. Dermed kan barna trekke frisk luft i l?ypa, f? fine premier og kose seg med saft og boller, mens mor og far kan g? sikksakk mellom butikkene, sier Einar S?rland.
Norwegian Outlet ble nylig tildelt prisen for ??rets nykommer i Follo 2010? av Visit Follo. I jurybegrunnelsen heter det blant annet at merkevarebyen har tatt en ledende rolle og satt seg h?ye m?l og ambisjoner om ? bli en av landets st?rste attraksjoner.
– Det er nettopp ved ? gjennomf?re arrangementer som barneskirenn og alternative motevisninger midt i byen at vi styrker v?r posisjon som en nasjonal attraksjon. Vi skal v?re et annerledes shoppingmekka hvor opplevelsene st?r i sentrum, sier S?rland.
For mer informasjon, kontakt:

Daglig leder Einar S?rland, telefon: 911 44466

Gründer ?dne S?ndr?l, telefon: 922 56555

For mer informasjon om Norwegian Oulet, se www.norwegianoutlet.no

Similar Posts