DHL har inng?tt et integrert markedsf?rings – og logistikksamarbeid med Manchester United

DHL, verdens ledende ekspress – og logistikkselskap, har signert en kontrakt som offisiell logistikkpartner for Manchester United, den mest popul?re fotballklubben i verden. DHL vil foreta en rekke logistikktjenester p? vegne av Manchester United for en periode p? over tre ?r.
Kontrakten gir mulighet for et bredt spekter av integrerte markedsaktiviteter mot B2B og forbruker, og arrangementer p? tvers av mange plattformer, inkludert digital annonserings boards, kampprogram, klubbens hjemmeside og utvalgte arrangementer p? Old Trafford.
I tillegg vil DHL jobbe med Manchester United Foundation i utviklingen av en rekke programmer for ? forbedre livene til utsatte unge mennesker i v?re lokalsamfunn, flere detaljer rundt konkrete tiltak vil f?lge i m?nedene som kommer.
– Dette er en ny avtale i ?verdenklasse? til v?r allerede brede portef?lje av global logistikkpartnere. Samarbeidet med velrenommerte partnere som Manchester United reflekterer v?r evne til ? tilby enest?ende logistikktjenester for kvalitetsfokuserte kunder p? tvers av bransjen, sier David Wilson, Senior Vice President Sales, DHL Express (Europa).
– Ved et samarbeid med Manchester United har vi g?tt sammen med en merkevare hvis internasjonale fotavtrykk speiler v?rt eget. En stor del av v?r virksomhet er ? hjelpe bedrifter vokse ved ? tilby de et effektiv internasjonalt tilbud. M?ten Manchester United har vokst fra sm? k?r, dannet av en gruppe jernbanearbeidere, til en verdensomspennende merkevare med 333 millioner tilhengere viser hvordan sm? bedrifter kan tre frem som verdensledere, sier Phil Couchman, Chief Executive Officer, DHL Express (UK & Irland).

– DHL er en globalt anerkjent organisasjon og kjent for sine forpliktelser vedr?rende h?y standard, og dette gj?r dem til en ideell samarbeidspartner for Manchester United. Jeg er glad for ? ?nske de velkommen til v?r familie av sponsorer og ser frem til mulighetene dette samarbeidet vil skape, sier Manchester United’s Chief Executive, David Gill.
– Denne avtalen understreker den vedvarende globale styrken til Manchester United. DHL er et globalt merke med en banerekord i sponsing av sportseventer, og har en sterk tilstedev?relse i mange av v?re viktigste territorier rundt om i verden. Vi er spente p? mulighetene dette samarbeidet vil skape for DHL og for v?re fans over hele verden, sier Manchester United’s Commercial Director, sier Richard Arnold.

DHL er den globale markedslederen innen ekspress og logistikk med tilstedev?relse i 220 land og omr?der. DHL har en unik produktbredde og tilbyr ekspressfrakt, sj?frakt, biltransport, lagring, internasjonal post og 3. parts logistikktjenester. DHL er heleid av Deutsche Post DHL (DPDHL). Med programmer innen milj?vern, katastrofehjelp og utdanning, tar DPDHL sitt samfunnsanvar p? alvor. Gruppen har over 500 000 ansatte, og omsatte for 46 milliarder EURO i 2009.

Authors
Top