ASICS RULLER UT SIN ST?RSTE ANNONSE KAMPANJE NOENSINNER FOR 2011

ASICS, en global ledende produsent av sportsutsyr, melder i dag om sin reklame kampanje for 2011, ?Sport Releases More Than Just Sweat.?. Utviklet av det kreative byr?et Vitro som er lokalisert i San Diego. Kampanjen lanseres globalt denne m?neden og er til dags dato ASICS st?rste markedsf?ringsinitiativ noensinne.
Den nye kampanjen videref?rer konseptet fra 2010 kampanjen om ? frigj?re negativ energi og tanker og ? overvinne hindere som normalt ville holdt en tilbake. Den integrerer ogs? selskapets grunnleggende filosofi og en forkortelse for ASICS varemerke, Anima Sano In Corpore Sano, som er Latin for ?En sunn sjel i et sunt legeme?. Som det st?rste markedsf?ringsinitiativet noensinne, har det blitt utvidet n? til ogs? ? gjelde andre kategorier enn bare l?ring.
Kampanjen viser visuelt ord som ?stress?, ?redsel?, ?angst? og ?frykt? som bokstavelig preller av kroppen under trening. Annonsene gir ytterligere en f?lelsesmessig forbindelse gjennom ? skape en f?lelse av at alt det negative forsvinner n?r hjertet ?ker sin frekvens.
Den globale lanseringen I Januar 2011 kommer til ? v?re synlig p? TV i print og online. I Europa kommer ASICS til ? doble sine mediainvesteringer med fokus p? ? bygge varemerket gjennom l?p med den globale merkevare kampanjen.

ASICS 2011 TV-annonse kan sees p?: http://www.youtube.com/user/ASICSvideo
About ASICS
Anima Sana In Corpore Sano: A Sound Mind in a Sound Body. More than sixty years ago, in 1949, Kihachiro Onitsuka founded the forerunner of ASICS, Onitsuka Ltd, introducing its first pair of shoes. Since then, a lot has changed, except ASICS commitment to offer the finest and most innovative sportswear products. Today, ASICS is represented on every continent. In constant dialogue with professional and amateur athletes, ASICS translates technology into sophisticated and functional products for a large number of sports. www.asics.com
Vedlagte filer

Authors

Related posts

Top